Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I've always felt that blues, rock 'n' roll and country are just about a beat apart. ~ Waylon Jennings
- Zeehond? Waar is je zeemand dan?
- ben net terug van de putte in lommel
- Er ligt nog vrij veel sneeuw op het terrein, dat na deze wedstrijd helemaal kapot gespeeld zijn.
- Ga boven bij uw vriendje Lambert nog maar wat de chocoprins uithangen, krijgt ge misschien nog wat promotie
- Nee! Dat doe ik niet! Dat is mij te korporaalachtig! Ik heb dat nooit zo gezegd, achterlijk wijf.
- Leko heeft heel speciaal plan klaar en kiest vanavond voor dit elftal. Plan heeft niet gewerkt...
- De job van piccolo zit weer in de lift!
- Re: "STATUS: Uw pakket is klaar voor verzending!"
- De ontreveden klant sleurde het restaurant voor het gerecht.
- ...en dat los je dan maar op door snot op tegels uit te smeren of hoe moet ik het zien!?
- 't Is niet omdat het in de bijbel staat dat het de waarheid is he
- Ik kijk met grote ogen naar de walibisering van de samenleving.
- We zijn het, op z'n biologisch uitgedrukt, strontzat aan het worden.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Verschillen tussen jou en je baas
Brigitte, 2004-03-27
Als ik ergens lang over doe, ben ik langzaam.
Als m'n baas ergens lang over doet, is hij grondig.
Als ik het niet doe, ben ik lui.
Als m'n baas het niet doet, heeft hij het druk.
Als ik fouten maak, ben ik onzorgvuldig.
Als m'n baas fouten maakt, is hij menselijk.
Als ik iets op mijn eigen houtje doe, overschrijd ik m'n bevoegd houden.
Als m'n baas hetzelfde doet, toont hij initiatief.
Als ik mijn mening verdedig, ben ik een stijfkop.
Als m'n baas het doet, is hij een kerel uit een stuk.
Als ik de etiquette vergeet, ben ik brutaal.
Als mijn baasje een paar regels beentje ligt, is hij origineel.
Als ik mijn baas een plezier doe, slijm ik.
Als m'n baas zijn baas een plezier doet, werkt hij goed mee.
Als ik vooruit loop op iets, moet ik me niets te verbeelden.
Als m'n baas het doet, is dat hard werken.
Goed beschouwd blijft het knudde.
...
Als ik ergens lang over doe, ben ik langzaam.
Als m'n baas ergens lang over doet, is hij grondig.
Als ik het niet doe, ben ik lui.
Als m'n baas het niet doet, heeft hij het druk.
Als ik fouten maak, ben ik onzorgvuldig.
Als m'n baas fouten maakt, is hij menselijk.
Als ik iets op mijn eigen houtje doe, overschrijd ik m'n bevoegd houden.
Als m'n baas hetzelfde doet, toont hij initiatief.
Als ik mijn mening verdedig, ben ik een stijfkop.
Als m'n baas het doet, is hij een kerel uit een stuk.
Als ik de etiquette vergeet, ben ik brutaal.
Als mijn baasje een paar regels beentje ligt, is hij origineel.
Als ik mijn baas een plezier doe, slijm ik.
Als m'n baas zijn baas een plezier doet, werkt hij goed mee.
Als ik vooruit loop op iets, moet ik me niets te verbeelden.
Als m'n baas het doet, is dat hard werken.
Goed beschouwd blijft het knudde.
...
~ Bekeken: 66 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

