Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- Hella Van Overbraak, MIG-, TIG- en spanningsbooglasser in een snackfabriek, kan zich behoorlijk opwinden wanneer ze woedend wordt.
- Mijn baas ziet eruit alsof hij ontworpen werd door kamagurka
- Do steit ne Cult schoon oppe toog ??
- please tell me it is not possible for people to be this fucking stupid
- We spreken met z'n twaalven af op 12/12/2012 in de 12 Septemberstraat nr 12 om 12:12... Als het dan ook nog eens 12° zou zijn......
- De zwaarste kloot die hangt het laagst!
- in het land der blinden is eenoog koning
- Ik vind trouwens je coupe soleil erg goed staan bij je (overigens perfect getrimde) grote snor.
- Als de put gedempt was, was het kalf niet verdronken.
- Is een lipoom een syndroom of een symptoom?
- 86' Racing Genk lijkt niet instaat om nog dichterbij te komen.
- in Eindhoven he, daar hebben ze 6 soorten soep!
- Новости: РБК: Мини-сериал «Экология» предлагает расширить сфинктер получателей помощи. Минэкономики предлагает компаниям, рассчитывающим на государственную помощь. служба поддержки!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Witte bonen in tomatensaus
Gazondabber, 2004-03-27
Benodigdheden:
- pot witte bonen in tomatensaus,
- 1 fornuis of microgolfoven,
- In het geval van het fornuis: 1 kookpannetje,
-1 vork,
-1 bord,
-1 lepel.
Hoe gaan we te werk ?
Koop, indien je die nog niet in huis hebt, een pot witte bonen in tomatensaus. Deze kan je in zo goed als elk
grootwarenhuis vinden, doorgaans bij de afdeling conserven. Meestal zijn het glazen bokaals.
(En best pàk je ook een glazen bokaal, zo kan je je bijna nooit vergissen. Als je blik pakt, zie je niet wat er in zit, en stel je maar eens voor dat je, wanneer je vol zin in witte-bonen-in-tomatensaus je eerste hap neemt, erachter komt dat je per ongeluk geconfijte abrikozen in lichte siroop op je vork hebt....Bah! Je maaginhoud zou zich al voor minder slokdarmgewijs een weg naar buiten zoeken ! Daar hoef ik toch geen tekeningetje bij te maken...?)
Eenmaal ermee thuisgekomen draai je de pot open, ook hiervoor weer hetzelfde te werk gaan als met de pot pindakaas in
recept nr.1.
Wanneer je met een fornuis werkt, schep je de inhoud van de pot eruit en doe die in het kookpannetje.
Laat het kookpannetje warm worden op het fornuis. Daarvoor moet je het kookpannetje op één van de kookplaten zetten en
de bijbehorende draaiknop op een bepaalde stand zetten. (Niet op nul zetten, want dan wordt de kookplaat nooit warm !!)
Hoe hoger de stand van de draaiknop, hoe sneller de kookplaat warm wordt.
Roer af en toe in de saus, zodat de warmte verdeeld wordt. Als er luchtbellen omhoog komen in de saus is ons gerecht gereed.
Doe een zelfgekozen hoeveelheid op je bord, en je bent klaar !
Wanneer je met een microgolfoven werkt, kan je de witte bonen in tomatensaus rechtstreeks opwarmen op het bord waar je het
uit wil eten.
Hiervoor schep je een persoonlijke hoeveelheid van het produkt uit de pot en doe ze op je bord.
Open het deurtje van de microgolfoven en zet je bord er in. Stel de tijd in, begin maar al eens met een halve minuut.
Wanneer het alarm afgaat open je het deurtje en haal je het bord uit de microgolfoven. Proef of het warm genoeg is.
Wanneer dit niet het geval is, herhaal dan het procédcé.
Smakelijk !!
...
Benodigdheden:
- pot witte bonen in tomatensaus,
- 1 fornuis of microgolfoven,
- In het geval van het fornuis: 1 kookpannetje,
-1 vork,
-1 bord,
-1 lepel.
Hoe gaan we te werk ?
Koop, indien je die nog niet in huis hebt, een pot witte bonen in tomatensaus. Deze kan je in zo goed als elk
grootwarenhuis vinden, doorgaans bij de afdeling conserven. Meestal zijn het glazen bokaals.
(En best pàk je ook een glazen bokaal, zo kan je je bijna nooit vergissen. Als je blik pakt, zie je niet wat er in zit, en stel je maar eens voor dat je, wanneer je vol zin in witte-bonen-in-tomatensaus je eerste hap neemt, erachter komt dat je per ongeluk geconfijte abrikozen in lichte siroop op je vork hebt....Bah! Je maaginhoud zou zich al voor minder slokdarmgewijs een weg naar buiten zoeken ! Daar hoef ik toch geen tekeningetje bij te maken...?)
Eenmaal ermee thuisgekomen draai je de pot open, ook hiervoor weer hetzelfde te werk gaan als met de pot pindakaas in
recept nr.1.
Wanneer je met een fornuis werkt, schep je de inhoud van de pot eruit en doe die in het kookpannetje.
Laat het kookpannetje warm worden op het fornuis. Daarvoor moet je het kookpannetje op één van de kookplaten zetten en
de bijbehorende draaiknop op een bepaalde stand zetten. (Niet op nul zetten, want dan wordt de kookplaat nooit warm !!)
Hoe hoger de stand van de draaiknop, hoe sneller de kookplaat warm wordt.
Roer af en toe in de saus, zodat de warmte verdeeld wordt. Als er luchtbellen omhoog komen in de saus is ons gerecht gereed.
Doe een zelfgekozen hoeveelheid op je bord, en je bent klaar !
Wanneer je met een microgolfoven werkt, kan je de witte bonen in tomatensaus rechtstreeks opwarmen op het bord waar je het
uit wil eten.
Hiervoor schep je een persoonlijke hoeveelheid van het produkt uit de pot en doe ze op je bord.
Open het deurtje van de microgolfoven en zet je bord er in. Stel de tijd in, begin maar al eens met een halve minuut.
Wanneer het alarm afgaat open je het deurtje en haal je het bord uit de microgolfoven. Proef of het warm genoeg is.
Wanneer dit niet het geval is, herhaal dan het procédcé.
Smakelijk !!
...
~ Bekeken: 68 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

