Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- wie niet sterk is is slap
- Als ik het meisje natuur in de natuur krijg ik een nat uur.
- zoals het klokje thuis tikt tikt het in de kroeg ook
- Vrouw wil valse wimpers aanbrengen, maar dat plakt verkeerd uit
- Voor de linkse vakbonden is carnaval wel uitzonderlijk vroeg begonnen dit jaar :)
- ...en dat los je dan maar op door maar wat te gaan liggen masturberen, of hoe moet ik het zien!?
- ⚠️Belangrijk bericht voor u - Nu openen!⚠️
- Voor de nieuwsgierigen en voor u mijn foto's, zijn hier een aantal foto's en video's, en op die manier iedereen zal ze hebben gezien en ze zullen me maken meer stront
- AfvÉllen zonder te sporten
- Leuk: ´s nachts een kuiltje graven op het strand, er lekker in kakken, dichtgooien en ´s anderendaags je ogen open houden wanneer de kinderen zandkasteeltjes gaan maken.
- LETITSNoW! LE TITS NOW!
- Bedankt voor de tip, Sporza, maar neen, ik kijk vanavond NIET naar de laatste Extra Time met Frank Raes
- mensen die nooit wat geven, daar krijg ik het van
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Het torentje in de woestijn...
Brigitte, 2004-03-27
In het midden van een grote woestijn staat er een torentje.
Dit torentje is 4 meter hoog, en er is enkel een klein deurtje onderaan.
In deze toren, vlak onder het dak, heeft zich een man opgehangen aan een balk.
Er is GEEN trap.
Er is GEEN ladder.
Er is GEEN verdieping.
Er is NIETS waar men aan naar boven kan klimmen.
De toren is 2 meter breed.
Het touw waar de man aan hangt is slechts 1 meter lang.
Buiten het torentje staat een witte vrachtwagen.
Hoe is die man aan die balk gekomen ?
...
In het midden van een grote woestijn staat er een torentje.
Dit torentje is 4 meter hoog, en er is enkel een klein deurtje onderaan.
In deze toren, vlak onder het dak, heeft zich een man opgehangen aan een balk.
Er is GEEN trap.
Er is GEEN ladder.
Er is GEEN verdieping.
Er is NIETS waar men aan naar boven kan klimmen.
De toren is 2 meter breed.
Het touw waar de man aan hangt is slechts 1 meter lang.
Buiten het torentje staat een witte vrachtwagen.
Hoe is die man aan die balk gekomen ?
...
~ Bekeken: 63 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

