Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Wat zou het een mooi toeval zijn als ze bij het VERBOUWEN van het nieuwe FCBstadion, de speler VERBAUWhede terughaalden!
- Uw bericht hier?
- That's what I'd a done
- Wie dingen als “Dat lesbisch kutwijf moet zwijgen” zegt, is een totaal mislukte sukkel en moet zwijgen.
- Der hangt kak in de lucht boven stayen
- je denkt toch niet dat je bang voor me bent
- zie je bieten Janneke maan, dan heb je je gordijnen niet dichtgedaan
- neushaar-logica: niet te zien in spiegeltje, niet te vangen met pincet, wel met mijn dikke vingers
- Het heeft niet altijd nut om "erop te meppen"
- Und drehen sie nach links, und drehen sie nach rechts
- Hij moet voor het hof van cassettes komen wegens thuiskopiëren
- Think less. Stupid more.
- oog om oog hand in hand
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Wat is het fijn, om een man te zijn
Gazondabber, 2004-03-27
Ik ben een man en dat is een geluk
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk
Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan'
Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen te veel
En als iets kapot is dan maak ik het heel
Parkeren is easy; gewoon in een keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer!
Ik ben een man en ik denk logisch na
Ik leef niet op cola - light en drie blaadjes sla
Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug
En al deel ik met duizenden vrouwen het bed
dan ben ik de man, in plaats van een slet!
Als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan...
En tijdens het plassen kan ik blijven staan!
Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik word niet dronken van twee glazen bier
Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul
want voetbal is passie en de scheids is een lul
Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit
He, ik kan het vangen als iemand iets gooit
En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn
...
Ik ben een man en dat is een geluk
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk
Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan'
Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen te veel
En als iets kapot is dan maak ik het heel
Parkeren is easy; gewoon in een keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer!
Ik ben een man en ik denk logisch na
Ik leef niet op cola - light en drie blaadjes sla
Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug
En al deel ik met duizenden vrouwen het bed
dan ben ik de man, in plaats van een slet!
Als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan...
En tijdens het plassen kan ik blijven staan!
Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik word niet dronken van twee glazen bier
Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul
want voetbal is passie en de scheids is een lul
Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit
He, ik kan het vangen als iemand iets gooit
En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn
...
~ Bekeken: 61 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

