Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Of course, I want to sell this record - there's no point making it otherwise ~ George Michael
- Hang on, my kittens are scratching at the bathtub and they'll upset by the lack of biscuits.
- Tussen de balzak en de eikel zit deschacht!
- Ik eel, jij eelt, wij elen
- Manfred van Schaamwinkel, de man die tien jaar geleden de oorlog verklaarde aan papegaaienkwekers, is vorige week betrapt op het kopen van een pikant lingeriesetje voor mannen
- Er wordt met jou gelachen. We weten dat je dit niet graag leest.
- Heeft u last van multipersoonlijkheid, druk dan 3, 4 en 5
- wie het schoentje past hoeft niet te ruilen
- Een Genkenaar komt een videotheek binnen en zegt 'Mèèh ik zie filme joh!'
- Altijd eerst sokken, dan schoenen
- Wewe ni muhimu sana kwangu, na kwamba kamwe kusahau. Wewe ni rafiki yangu bora!!
- Rantsoen of proviand?
- Sommige mensen zouden echt wettelijk verplicht moeten worden om zich met een perimeter rond zich in het openbaar te begeven, al zou regelmatig douchen ook geen slecht idee zijn...
- FUCK THE WROTE!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Huishoudelijke mededeling, deel II
Eluterius, 2004-02-14
De meesten zullen het al gemerkt hebben bij een bezoekje aan AaRdScHoK: serverproblemen.
Inderdaad. Sommige pagina's en dir's besloten soms uit zichzelf om gewoon voor de lol, van het ene moment op het andere, 'n beetje 404 te gaan worden.
Entries in de databases verdwenen ook sporadisch, scripts werkten eerst niet en dan weer wel...
We zijn het, op z'n biologisch uitgedrukt, strontzat aan het worden. Het is niet alleen voor mij vervelend, maar ook voor de medewerkers die er ook tijd, energie en ideeën in stoppen. En vooral niet te vergeten, de mensen waarvoor we het allemaal doen; de bezoekers.
Hetgeen er nu aan het gebeuren is/was met de funmails, de gallerij,de Familie Kneuters en SlechtNieuwsKrant was de spreekwoordelijke drol die de toiletpot deed overlopen.
We kijken momenteel uit naar een andere server en gaan de site asap verhuizen.
Onze excursies ondertussen voor de ongemakken....
De meesten zullen het al gemerkt hebben bij een bezoekje aan AaRdScHoK: serverproblemen.
Inderdaad. Sommige pagina's en dir's besloten soms uit zichzelf om gewoon voor de lol, van het ene moment op het andere, 'n beetje 404 te gaan worden.
Entries in de databases verdwenen ook sporadisch, scripts werkten eerst niet en dan weer wel...
We zijn het, op z'n biologisch uitgedrukt, strontzat aan het worden. Het is niet alleen voor mij vervelend, maar ook voor de medewerkers die er ook tijd, energie en ideeën in stoppen. En vooral niet te vergeten, de mensen waarvoor we het allemaal doen; de bezoekers.
Hetgeen er nu aan het gebeuren is/was met de funmails, de gallerij,de Familie Kneuters en SlechtNieuwsKrant was de spreekwoordelijke drol die de toiletpot deed overlopen.
We kijken momenteel uit naar een andere server en gaan de site asap verhuizen.
Onze excursies ondertussen voor de ongemakken....
~ Bekeken: 64 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

