Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I declare that the Beatles are mutants Prototypes of evolutionary agents sent by God, endowed with a mysterious power to create a new human species, a young race of laughing freemen ~ Timothy Leary
- Het tweede deel van Tweedle Dee gaat over werkonbekwame wenkbrauwen
- Mooi voorstel, allemaal goed en wel, maar eigenlijk moet ik kakken
- Whooaaaa bijna alle data kwijt!!
- Soms denk ik ook gewoon "Had ik maar borsten"
- Ben je in cafe het hijgende hert geweest ?
- moos dig nog get kœuëkbœul bie dien erpel?
- neushaar-logica: niet te zien in spiegeltje, niet te vangen met pincet, wel met mijn dikke vingers
- sugar in the daddy but the daddy won't do
- Als ik het meisje natuur in de natuur krijg ik een nat uur.
- Opschudding over filmpjes van politieoptreden: upshaking over video's about a gig from The Police
- Papieren papier kan worden gebruikt om papier te maken of te verwijderen
- Tijs-Anijs Van Der Sijs, seismoloog, mist een vijs
- Radhia vertrok dan maar terug naar Azië omdat hij zich in Nederland niet thais voelde
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Huishoudelijke mededeling, deel II
Eluterius, 2004-02-14
De meesten zullen het al gemerkt hebben bij een bezoekje aan AaRdScHoK: serverproblemen.
Inderdaad. Sommige pagina's en dir's besloten soms uit zichzelf om gewoon voor de lol, van het ene moment op het andere, 'n beetje 404 te gaan worden.
Entries in de databases verdwenen ook sporadisch, scripts werkten eerst niet en dan weer wel...
We zijn het, op z'n biologisch uitgedrukt, strontzat aan het worden. Het is niet alleen voor mij vervelend, maar ook voor de medewerkers die er ook tijd, energie en ideeën in stoppen. En vooral niet te vergeten, de mensen waarvoor we het allemaal doen; de bezoekers.
Hetgeen er nu aan het gebeuren is/was met de funmails, de gallerij,de Familie Kneuters en SlechtNieuwsKrant was de spreekwoordelijke drol die de toiletpot deed overlopen.
We kijken momenteel uit naar een andere server en gaan de site asap verhuizen.
Onze excursies ondertussen voor de ongemakken....
De meesten zullen het al gemerkt hebben bij een bezoekje aan AaRdScHoK: serverproblemen.
Inderdaad. Sommige pagina's en dir's besloten soms uit zichzelf om gewoon voor de lol, van het ene moment op het andere, 'n beetje 404 te gaan worden.
Entries in de databases verdwenen ook sporadisch, scripts werkten eerst niet en dan weer wel...
We zijn het, op z'n biologisch uitgedrukt, strontzat aan het worden. Het is niet alleen voor mij vervelend, maar ook voor de medewerkers die er ook tijd, energie en ideeën in stoppen. En vooral niet te vergeten, de mensen waarvoor we het allemaal doen; de bezoekers.
Hetgeen er nu aan het gebeuren is/was met de funmails, de gallerij,de Familie Kneuters en SlechtNieuwsKrant was de spreekwoordelijke drol die de toiletpot deed overlopen.
We kijken momenteel uit naar een andere server en gaan de site asap verhuizen.
Onze excursies ondertussen voor de ongemakken....
~ Bekeken: 65 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

