Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- als Polen na capriolen naar elkaar carpoolen in de capri
- Ik heb mij ge-out als kaalkop. En de meeste mensen bleken dat al aan mij gezien te hebben.
- Moede zien hoe dadde 'r da hier bij ligt, dat is toch hallugenant he! Ongenant.
- De anozelaar
- Ik heb te weinig kop voor zo veel koppijn
- En dat was de moeite zijn! Benieuwd? Herbeleef het hier
- Dat zijn de gegevens op een trouwring die in een kippenhok in het Antwerpse Hoboken gevonden werd. De vlinders zijn nu op zoek naar de eigenaar van de ring
- Heum je papie!
- why are pirates called 'pirates'? - because they arrrrrrrrrrrrrrr
- al is de porsche nog zo snel, roadrunner achterhaalt hem wel , miepmiep
- laat mij met gerust gvd! je bent echt ziek in u hoofd Ja ja omg ik like iets en ik stalk u zwijg gewoon en stuur mij daar niet voor aub zeg
- Wanneer ze in quarantaine zetten, maar er moeten spratten gekocht worden
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Atomium
Eluterius, 2004-02-14
Het Atomium in Brussel. Geef toe, het is toch een prachtig bouwwerk?
Het Atomium werd in 1958 gebouwd ter ere van de Wereldtentoonstelling. Het werd ontworpen door architect A. Waterkeyn en het stelt een 250-miljardvoudige vergroting van een ijzerkristal voor. Normaliter was het de bedoeling om het na de wereldtentoonstelling terug af te breken, maar dit is gelukkig niet gebeurd. Enkele jaren geleden opteerde men opnieuw voor afbraak (dit is België!), omdat het onderhoud te duur werd, maar vorig jaar werd alsnog beslist om het monument alsnog op te knappen...
Het Atomium heeft uiteraard ook een pr8ige site!
nb: omdat het beeld van het Atomium beschermd is, gebruiken we voorlopig geen afbeelding......
Het Atomium in Brussel. Geef toe, het is toch een prachtig bouwwerk?
Het Atomium werd in 1958 gebouwd ter ere van de Wereldtentoonstelling. Het werd ontworpen door architect A. Waterkeyn en het stelt een 250-miljardvoudige vergroting van een ijzerkristal voor. Normaliter was het de bedoeling om het na de wereldtentoonstelling terug af te breken, maar dit is gelukkig niet gebeurd. Enkele jaren geleden opteerde men opnieuw voor afbraak (dit is België!), omdat het onderhoud te duur werd, maar vorig jaar werd alsnog beslist om het monument alsnog op te knappen...
Het Atomium heeft uiteraard ook een pr8ige site!
nb: omdat het beeld van het Atomium beschermd is, gebruiken we voorlopig geen afbeelding......
~ Bekeken: 65 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

