Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- Ook dit dropje won ooit de loterij, op één iemand na
- Earsex... Once you go black, you go deaf!
- Je kijkt alsof je een dampende drol hebt opgegeten.
- Grappig: naar de tandarts bellen voor een afspraak en vragen of hij nog een gaatje heeft
- Wat heeft Teletet een lelijke layout gekregen zeg
- Wordt het niet eens hoog tijd dat men eens onderzoekt of ze in de prehistorie ook al neuspeuterden?
- woord van 46 letters : arbeidsongeschiktheidsverzekeringsmaatschappij
- beter een slecht quootje aan de muur dan tien in het haardvuur
- If you follow these guidelines, you CANNOT LOSE.
- Sorry dat ik zo stonk. Ik was mezelf niet.
- een goeie joint smoren en/of een frisse pint pakken en dan verdwijnen in een droom
- the holy spirit has descended upon this apostle tombstone block demonstrator
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Voetbal
Silla, 2004-01-15
Ik heb echt een ontzettende hekel aan voetbal. Ik zie er het nut niet van. 22 mensen op een veld, waarvan er 2 eigenlijk zo goed als de hele wedstrijd stil staan. De overige 20 die rennen achterelkaar aan om een bolvormig stuk leer te bemachtigen, en als ze dat klereding eindelijk hebben, schoppen ze hem weer weg!
Vind je het gek dat er achteraf rellen komen! Die jongens die zitten minimaal 90 minuten naar het eerder genoemde bolvormig stukje leer te kijken, in de hoop dat dat ding op volle kracht het reukorgaan van een der spelers treft waarna zijn shirtje een vrolijk ogende rode kleurspoeling krijgt. Hetgeen hem dusdanig pissig maakt, dat hij diegene die hem dat geflikt heeft voorziet van een extra laagje make-up in de zin van blauwe oogschaduw en rode lippenstift.
Dat hele voetbal is dus bagger, en zou afgeschaft moeten worden. En dat is dus precies wat ze in een of ander oostblokland gedaan hebben! Overslaan die hele voetbalwedstrijd, en gewoon meteen beginnen met rellen!
(via komen vlokut)...
Ik heb echt een ontzettende hekel aan voetbal. Ik zie er het nut niet van. 22 mensen op een veld, waarvan er 2 eigenlijk zo goed als de hele wedstrijd stil staan. De overige 20 die rennen achterelkaar aan om een bolvormig stuk leer te bemachtigen, en als ze dat klereding eindelijk hebben, schoppen ze hem weer weg!
Vind je het gek dat er achteraf rellen komen! Die jongens die zitten minimaal 90 minuten naar het eerder genoemde bolvormig stukje leer te kijken, in de hoop dat dat ding op volle kracht het reukorgaan van een der spelers treft waarna zijn shirtje een vrolijk ogende rode kleurspoeling krijgt. Hetgeen hem dusdanig pissig maakt, dat hij diegene die hem dat geflikt heeft voorziet van een extra laagje make-up in de zin van blauwe oogschaduw en rode lippenstift.
Dat hele voetbal is dus bagger, en zou afgeschaft moeten worden. En dat is dus precies wat ze in een of ander oostblokland gedaan hebben! Overslaan die hele voetbalwedstrijd, en gewoon meteen beginnen met rellen!
(via komen vlokut)...
~ Bekeken: 60 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

