Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Drugs Are A Waste Of Time They Destroy Your Memory And Your Self- Respect And Everything That Goes Along With With Your Self Esteem ~ Kurt Cobain
- Een gootband is zo'n typisch item wat mannen per se moeten hebben wanneer ze het bij hun buurman hebben zien liggen
- Kan ik me stomp voorwerp ergens in u kwijt???? (®Deef)
- Heeft u ooit een multifunctionele spleetreinigingsborstel gewonnen?
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- Cannot serve request to /competent/nl/analstretching/manual.html on this server
- Wat ben je aan het doen, Roel? Foto/video Vrienden taggen Gevoel/activiteit Nieuwsoverzicht album
- I have chosen to care *NOT*
- I'm 91 and practicing while sitting on the toilet
- Jaremtsjoek liet tussendoor een reuzenkans op de 2-2 liggen en net daarna liept Sylla tegen zijn tweede gele kaart aan.
- Wanneer René Eddingaard het toilet bezoekt, dient er altijd een perimeter ingesteld te worden
- 'En wat vind JIJ leuk?' 'Het woordje LEUK al zeker niét!'
- I get the joke, I’m being the unfunny smartass, leave me alone
- Verfuck.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Roken.
Eluterius, 2004-01-08
Ik rook. Ik rook graag, en ik rook veel. Maar in Nederland mag je nou bijna nergens meer roken. Op je werk niet, in de trein niet. En zelfs op het station moet je bij een zgn. pafpaal gaan staan, omdat je niet meer vrolijk met je peukie over het perron mag wandelen want dan zou het je wel eens €50,- kunnen gaan kosten.
Ik zie het nog zover gaan dat je goddomme een vergunning moet gaan aanvragen om in je eigen huis een peuk te mogen opsteken, omdat er wel eens een aantal maal per jaar iemand beroepsmatig je huis zou kunnen bezoeken zoals de schilder ofzo.
Nou alles goed en wel, deze zeik is nog tot daaraantoe. Maar dat stelletje rozelong-bavianen van Stivoro, heeft het nou ook al voor elkaar gekregen om Geenstijl uit de lucht te krijgen. Nou ja, ze hebben knipperlicht dienst. (Mirror via VK)
Even een sigaretje roken om te kalmeren....
Ik rook. Ik rook graag, en ik rook veel. Maar in Nederland mag je nou bijna nergens meer roken. Op je werk niet, in de trein niet. En zelfs op het station moet je bij een zgn. pafpaal gaan staan, omdat je niet meer vrolijk met je peukie over het perron mag wandelen want dan zou het je wel eens €50,- kunnen gaan kosten.
Ik zie het nog zover gaan dat je goddomme een vergunning moet gaan aanvragen om in je eigen huis een peuk te mogen opsteken, omdat er wel eens een aantal maal per jaar iemand beroepsmatig je huis zou kunnen bezoeken zoals de schilder ofzo.
Nou alles goed en wel, deze zeik is nog tot daaraantoe. Maar dat stelletje rozelong-bavianen van Stivoro, heeft het nou ook al voor elkaar gekregen om Geenstijl uit de lucht te krijgen. Nou ja, ze hebben knipperlicht dienst. (Mirror via VK)
Even een sigaretje roken om te kalmeren....
~ Bekeken: 62 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

