Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- De stomme ezel zag de balken in zijn eigen ogen nie
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- *** Topic is ´Gelieve bij het binnenkomen een ´korte´ duimactie & vijf ´schietgebedjes´ (één Onze Vaderke en vier Weesgegroetjes) te doen, voor diegene die examens maken !! Good luck :)
- Braakliggend terrein: een plaats op een stoep of ander openbaar gebied waar iemand gekotst heeft.
- Geert luip ma effe no de sporthal om Royco soap te halen ....
- prijs de dag niet voor het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen
- wie niet horen wil moet maar luisteren.
- Ik moet naar de tandarts, maar die werkt op mijn zenuwen
- Ik kende een vrouw die was zo frigide dat als ze der benen uit elkaar deed de thermostaat aan sloeg
- Sorry Frank, ik heb een kwootje toegevoegd, zodat die dingen van vrijdag tijdens de computerles niet meer direct in beeld komen
- Ik weet ook wel dat de vingers langer moeten zijn dan de handpalm en dat dat bij mij andersom is, maar ja...
- als de hemel naar beneden valt, zijn ook de mussen dood
- Degene die men had aangesteld om de vuurtoren te bedienen was helaas niet het grootste licht...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Taaiauto!
Silla, 2004-01-08
Sommige mensen zweren bij een opel of een volkswagen, of zo'n andere moffen-bak. Anderen willen weer liever een citroën of een renault of zo'n stokbroodmobiel. Dan heb je nog de mensen die alleen maar in Amerikaanse dikke stinkbakken willen rijden.
Maar ik ben blij met mijn Toyota, of zoals mijn ouwe heer hem vaak noemt, zijn Tayoto!
Die dingen zijn gewoon niet kapot te krijgen. Hierrr kan je klikken voor het inleidende filmpje, en hierrr voor de uitkomst!
Hebben die sushi-vreters toch nog wat goeds gedaan!...
Sommige mensen zweren bij een opel of een volkswagen, of zo'n andere moffen-bak. Anderen willen weer liever een citroën of een renault of zo'n stokbroodmobiel. Dan heb je nog de mensen die alleen maar in Amerikaanse dikke stinkbakken willen rijden.
Maar ik ben blij met mijn Toyota, of zoals mijn ouwe heer hem vaak noemt, zijn Tayoto!
Die dingen zijn gewoon niet kapot te krijgen. Hierrr kan je klikken voor het inleidende filmpje, en hierrr voor de uitkomst!
Hebben die sushi-vreters toch nog wat goeds gedaan!...
~ Bekeken: 66 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

