Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Stöt het do nè zoe oet te leggen en göt on ow werk
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- de stank in de waterzuiveringsstations doet me aan je moeder denken
- That is a bea perisite when they land on you or get sting thy dig in your skin en grow to a maggot they dye the get to mutch blood they drowning
- oh there is zuckersüß! orr wie süüß.. ich werd bekloppt.
- Luul geen Fimreslen nu bij gebruik tot 60°C. Schuurpapier set synthelische grondkak 750 ml. 9.50 Diverse breedes. Wunufl. ?? HPX. lx P24Ú, 2x P4?. lx P?D?.
- met de verkeerde vrouw uit bed stappen
- ICH WEISS NICHT? ICH HAB´ KEINE AHNUS
- Bladblazers blazen, zoals de naam van het toestel verraadt, bladeren ergens naartoe. Waar ze, even later, ook weer teruggeblazen worden
- TS Mason Laake Project
- You have the right to remain silent, That means "SHUT UP"!
- Wat een héérlijke schicht van Junya Ito! Uit een wel heel scherpe hoek verschalkt hij Mignolet met een snoeirhard schot in het dak van het doel!
- Salmay Dalmay Adonay!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
The White Room
JackMatthewTyson, 2005-12-31
The White Room
Bij het begin van het spel zie je een motorfiets, een venster met een plank erboven en een vuilbak.
Pak de afstandsbediening van de plank af.
Pak de paarse blokjes uit de vuilbak.
Draai naar links en ga naar de motorfiets. Op de motorblok ligt 'n geel blokje. Dit moet je pakken.
Aan de andere kant ligt 'n sleuteltje op de grond. Dit heb je straks nodig.
Draai verder naar links en pak het andere sleuteltje boven de garagepoort.
Draai verder naar links en blader in het boek dat op de tafel ligt. Er waait een stukje papier uit met het morse-alfabet erop.
Bekijk ook de tekeningen in het boek, die gaan je straks ook verderhelpen.
Pak nu onder de tafel de gele beugel, de koevoet en de haak waar de koevoet aan hangt.
Draai naar links en klik bovenaan in het scherm. Je ziet tegen de muur een schakelkast waar de grootste sleutel in past.
Door deze sleutel in het kastje te steken wordt een beveliging geactiveerd.
Verder naar beneden zit 'n ander kastje. Als je hierop klikt opent zich een schuifklepje.
Je ziet nu 'n rode en 'n blauwe knop. Door hierop te klikken zet je 'n streepje of 'n puntje op het scherm, in morse-code.
Je hebt eerst de andere helft nodig van het papiertje met het alfabet op, dit hangt tegen het plafond (even zoeken, je vindt het wel, en je hebt de koevoet nodig om het van het plafond af te krabben).
Wanneer je dit gevonden hebt draai je naar rechts en zie je een affiche aan de muur hangen. Tegen deze affiche kleeft een rood blokje. Dit moet je straks gebruiken.
Terug naar het kastje dan met de rode en de blauwe knop. Je moet 'n woord vormen, het is een vierletterwoord wat nogal standaard is voor deze spelletjes.
Wanneer je een juiste letter vormt, komt deze op het display te staan. Na het vormen van het vierletterwoord hoor je een doffe klik, en wanneer je terug achteruit gaat zie je dat er een geheime deur tevoorschijn is gekomen.
Achter deze deur ligt een blauw blokje, dit moet je pakken.
Wanneer je de vier gekleurde blokjes hebt, kan je deze in de afstandsbediening steken, aan de onderkant.
De afstandsbediening komt normaal gezien nu voor de geheime deur te hangen. Klik op de grote knop, en de deur opent. Dit moet je enkele keren herhalen, en het licht in de geheime kamer heeft steeds dezelfde kleur
als het knipperlichtje op de afstandsbediening.
Pak ook telkens de attributen uit de geheime kamer: een koplamp, een spiegel, een verrekijker.
Ga naar de garagepoort en duw het haakje dat je vanonder de tafel hebt gepakt in het gaatje aan de rechterkant in de muur.
Hang de spiegel aan de haak. Ga naar de motor en maak de opbergruimte onder de zit open met de sleutel. Pak er de steeksleutel uit, en monteer de gele beugel en de koplamp vooraan op de ...
The White Room
Bij het begin van het spel zie je een motorfiets, een venster met een plank erboven en een vuilbak.
Pak de afstandsbediening van de plank af.
Pak de paarse blokjes uit de vuilbak.
Draai naar links en ga naar de motorfiets. Op de motorblok ligt 'n geel blokje. Dit moet je pakken.
Aan de andere kant ligt 'n sleuteltje op de grond. Dit heb je straks nodig.
www.aardschok.net
Draai verder naar links en pak het andere sleuteltje boven de garagepoort.
Draai verder naar links en blader in het boek dat op de tafel ligt. Er waait een stukje papier uit met het morse-alfabet erop.
Bekijk ook de tekeningen in het boek, die gaan je straks ook verderhelpen.
Pak nu onder de tafel de gele beugel, de koevoet en de haak waar de koevoet aan hangt.
Draai naar links en klik bovenaan in het scherm. Je ziet tegen de muur een schakelkast waar de grootste sleutel in past.
Door deze sleutel in het kastje te steken wordt een beveliging geactiveerd.
Verder naar beneden zit 'n ander kastje. Als je hierop klikt opent zich een schuifklepje.
www.aardschok.net
Je ziet nu 'n rode en 'n blauwe knop. Door hierop te klikken zet je 'n streepje of 'n puntje op het scherm, in morse-code.
Je hebt eerst de andere helft nodig van het papiertje met het alfabet op, dit hangt tegen het plafond (even zoeken, je vindt het wel, en je hebt de koevoet nodig om het van het plafond af te krabben).
Wanneer je dit gevonden hebt draai je naar rechts en zie je een affiche aan de muur hangen. Tegen deze affiche kleeft een rood blokje. Dit moet je straks gebruiken.
Terug naar het kastje dan met de rode en de blauwe knop. Je moet 'n woord vormen, het is een vierletterwoord wat nogal standaard is voor deze spelletjes.
Wanneer je een juiste letter vormt, komt deze op het display te staan. Na het vormen van het vierletterwoord hoor je een doffe klik, en wanneer je terug achteruit gaat zie je dat er een geheime deur tevoorschijn is gekomen.
Achter deze deur ligt een blauw blokje, dit moet je pakken.
Wanneer je de vier gekleurde blokjes hebt, kan je deze in de afstandsbediening steken, aan de onderkant.
De afstandsbediening komt normaal gezien nu voor de geheime deur te hangen. Klik op de grote knop, en de deur opent. Dit moet je enkele keren herhalen, en het licht in de geheime kamer heeft steeds dezelfde kleur
als het knipperlichtje op de afstandsbediening.
Pak ook telkens de attributen uit de geheime kamer: een koplamp, een spiegel, een verrekijker.
Ga naar de garagepoort en duw het haakje dat je vanonder de tafel hebt gepakt in het gaatje aan de rechterkant in de muur.
Hang de spiegel aan de haak. Ga naar de motor en maak de opbergruimte onder de zit open met de sleutel. Pak er de steeksleutel uit, en monteer de gele beugel en de koplamp vooraan op de ...
~ Bekeken: 179 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 51/2025. Muziek van 1950 tot nu!1
4
7
8
9
11
SILVERTEAR - So Deep 21
13
STRUGGLER - Night Fever 27
14
15
17
KRIS DE BRUYNE - Amsterdam 26
19
BOTS - De Lange Weg 16
21
22
BON IVER - Second Nature 11
23
25
26
BIG AUDIO DYNAMITE - E=mc² 20
27
SCHMUTZ - Love Games 18
28
DESIRELESS - Voyage Voyage 25
29
MICHAEL PENN - No Myth 22


Rechts

