Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- BREAKING NEWS : Verstreken heeft een baard EN neuspiercing....RUN TO THE HILLS !!
- Bedankt meneer de wind is heel vriendelijk, maar ik zal zelf mijn tuin wel reorganiseren en heb voorlopig geen attributen van de buren nodig
- The bible says: "You don't have to be attached to a door to be a knob".
- de school zou de grondwet en de internationale mens- en kinderrechten niet zou naleven.
- negatieve klantenbindingen zijn ons volledig vreemd. U MOET niks!
- Wat een theater in slot! Goal van Club afgekeurd, dan goedgekeurd en weer afgekeurd. Vormer lachte, weende, lachte en weende
- Toen wist de horlogemaker wel hoe laat het was!
- Grotesko, we zeggen het te weinig... we houden van jou!
- Dirk kreeg voor zijn eenendertigste verjaardag een oefenfoef van zijn vader
- We verwachten middagtemperaturen rond 12 h.
- wie neemt er nu z´n mammie mee naar de boeren!?
- Hell hath no Fury...like Christine. How do you kill something that can't possibly be alive?
- Zoals het schrijven in hoofdletters ook niet helemaal normaal is.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Accidentje
Silla, 2005-12-17
Iedereen die iets of wat van motorsport houdt of weet die zal ongetwijfeld al wel eens op cirquit een of ander ventje met een gele vlag hebben zien wapperen. Dit gebeurt als waarschuwing voor de rijders dat er zich een gevaarlijke situatie verderop begeeft en dat ze extra voorzichtig moeten zijn. Ook inhalen en dergelijke wordt in principe verboden onder een gele vlag situatie. Maar waarom ze nu hier met die gele vlag liggen waaien? Er is toch helemaal niets gevaarlijks in de buurt?...
Iedereen die iets of wat van motorsport houdt of weet die zal ongetwijfeld al wel eens op cirquit een of ander ventje met een gele vlag hebben zien wapperen. Dit gebeurt als waarschuwing voor de rijders dat er zich een gevaarlijke situatie verderop begeeft en dat ze extra voorzichtig moeten zijn. Ook inhalen en dergelijke wordt in principe verboden onder een gele vlag situatie. Maar waarom ze nu hier met die gele vlag liggen waaien? Er is toch helemaal niets gevaarlijks in de buurt?...
~ Bekeken: 63 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

