Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Was ik maar een wolk...
- k merrie is vriendelijk. Ja, ik heb ze gemaakt naakt foto's van mij en enkele naakt video's en ik weet niet hoe sommige hen kon hebben en draai ze op het gezicht boek En ik ben er trots op!
- oost west in de kroeg het best
- How many atheists live in a monastery? - Nun.
- Weinig is veel, als het van een echte vriend komt !!!!
- all flat-earthers are fucking idiots
- poetin on the Ritz (hasselt)
- je wordt een echte vent in de shoarmatent
- Laten we wat meer op elkaar neerkijken
- ich geluëf er niks van det-ie gevallen is op ziene zolder, volges mich hèt ie rammel gehad!
- Apparently, my ass can speak English. Just a second ago, it said 'Fur!'
- Het is toch wel ver gekomen, dat het 'zich aftrekken' ook al gezien wordt als masturbatie
- Jongenf! Ftop daar eenf mee alfjevliev
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Speed Freaks!
Silla, 2005-12-12
Snelheid en mooie bolides, het moet je job maar zijn. Deze kerel heeft als dagelijkse broodwinning het testen van Ferrari's en ze gewoon naar de kloten rijden is geen enkel probleem. Het is jammer voor de wagen, maar ik zou het niet weigeren.

Bij het horen van woorden als Petrolhead en carfreak denk ik automatisch aan Top Gear, het heersende automagazine op BBC. Hier een oud, maar nog altijd spectaculair fragment.
Deze kerel (of vrouw natuurlijk) gaat vlotjes over de autostrade en voor zij die het nodige papiertje nog niet hebben om zo door te scheuren; op je scootertje kan je ook wel wat....
Snelheid en mooie bolides, het moet je job maar zijn. Deze kerel heeft als dagelijkse broodwinning het testen van Ferrari's en ze gewoon naar de kloten rijden is geen enkel probleem. Het is jammer voor de wagen, maar ik zou het niet weigeren.

Bij het horen van woorden als Petrolhead en carfreak denk ik automatisch aan Top Gear, het heersende automagazine op BBC. Hier een oud, maar nog altijd spectaculair fragment.
Deze kerel (of vrouw natuurlijk) gaat vlotjes over de autostrade en voor zij die het nodige papiertje nog niet hebben om zo door te scheuren; op je scootertje kan je ook wel wat....
~ Bekeken: 74 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

