Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Plichtbewuste krokodil wacht zo'n 100 jongen op rug zijn geklauterd om rivier over te steken
- Whadzieeeeeee!!! (te zeggen als iemand uitbundig niest)
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- my wife and I are elated having found the forum, it's exactly the thing my wife's friendsMy friends from work were constantly looking for in search of
- Uuueeehhh... UUUuuhuuuueehh... wat moet ik noooouuuu doennnn!?
- Mooie zak salade, en iemand nam ei mannen, en in enen nam iemand na meineed Alaska, zei oom
- er komt weer een stevig wolkje bipolaire lucht uit mijn KONNNDT
- da was goverdomme ne lieve hond jonge!
- tis toch wao seg!
- I've had the most terrible dream... I was eating chocolate mousse and this morning I woke up behind the old folks' home on a heap of diapers
- Moet ik echt die vieze snothelm dragen?
- Gelezen: met Billy preston sterft de 'vijfde Beatle'. Een paar maanden geleden gelezen: met George Best sterft de 'vijfde Beatle'. Hoeveel 'vijfde Beatles' zijn er eigenlijk? Vijf?
- BFYTW 卐
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
