Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Kamer voor twee en een emmertje guts aub
- wie aan de weg spijkert heeft veel nagels nodig
- in het donker zijn alle koeien zwart
- Blij dat het nooit uitgekomen is, daarom dat ik het nu eventjes in de media te grabbel gooi...
- la vengeance est un plat qui se mange froid
- Kennis spreekt, maar wijsheid luistert.
- we gaan -toegegeven- bijzonder amateuristisch te werk!
- De afgelopen tien jaar schimmel schommelt de stikstofuitstoot door de landbouw ongeveer op hetzelfde punt
- We hopen dat je het leuk vindt om terug te kijken op je herinneringen op Facebook, van de recentste herinneringen tot die van lang geleden.
- Je bepaalt niet zelf op wie je verliefd wordt, dat is nog altijd iets wat je niet kunt controleren en dwingen. Je bent het of je bent het niet.
- Ik ben er klaar mee, sowieso weette? Ik heb zoiets van goh ofzooo zeg maar... Wa is deeees?
- gisteren leesde ik iemand die zei dat komende dagen alles plat ging gaan doordat ze grote opkuis aan het houden zijn, deep state, qanon etc
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
