Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- My/Way
- Op de slotdag at ik een hot-dog
- De man die het meest op Mickey Mouse lijkt, zonder make-up of valse snor, is Frank de Braak.
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- Roel zegt: en hoe reageert hij daar dan op? Wouter zegt: kijkt verveeld naar zn kont
- al is het weer nog zo somber, november valt na oktober
- We hopen dat je het leuk vindt om terug te kijken op je herinneringen en ze te delen, van de recentste tot die van nog niet zo lang geleden
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- wat sta je daar nou weer te rubberkutten!?
- If only closed minds came with closed mouths...
- van daag wel morgen niet wat een klugd
- Het is toch wel ver gekomen, dat het 'zich aftrekken' ook al gezien wordt als masturbatie
- Do ligt der weer eine oppe toog te sloape
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
