Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- er zijn maar weinig huizen in Vlaanderen waar er géén lijmtang in de keukenla ligt
- Eetkamertafel met rotan stoelen. GËËN gebruikschade en dus als nieuw. WEG IS WEG
- Delen is lief! En "Delen is lief!" aan je bericht toevoegen is belachelijk en afgezaagd!
- spreken is zilver, schreeuwen is hard
- Zeg nooit nooit, maar niets duurt eeuwig, maar alles komt goed. NEEE!!! ZEG NOOIT 'ZEG NOOT NOOIT' GROTVERDOEME!! LEREN JULLIE DAN NIKS!?!?!?
- in het oortje nemen
- toch nog altijd beter drinken om te vergeten, dan vergeten om te drinken
- aterdagmiddag heeft Arjen Robben in een kort filmpje op de media van FC Groningen zijn comeback kond gedaan
- In het eerst toegevoegde kwootje van 2022 wordt vermeld dat het het eerste toegevoegde kwootje van 2022 is. Dit is het eerste kwootje van 2022!
- ik durf niet naar buiten te kijken want dan voel ik me bedreigd door de boom!! ?
- Winfred used to cry himself to sleep lately
- huge respect for the computer that had chronic diarrhea after rendering this
- He is on his pick getrapped, in his cont gebitten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
