Voeg groepsleden toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- un ver vert verse un verre vers le verrier vers vingt heures
- I get the joke, I’m being the unfunny smartass, leave me alone
- Als infanterist heb ik veel gezien maar dit ....:kwaad:
- sorry maar van mijn mama mag ik niet praten met de mensen van de klima
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- Slagroom in de saxofoon in de saferoom
- Er is maar één reden om mij te haten: jaloezie
- schuimtrompet
- Cerle heeft nu een man meer en probeert dat toch nog uit te buiten.
- Het is niet omdat ik qua studies minder geluk heb gehad dan jij, dat je er automatisch van uit mag gaan als zou ik het IQ van een putdeksel hebben, jij onfatsoenlijk persoon!
- Heej dag Kjeld heb jij tot twintig geteld? Heej ja heej ja hooow!
- koortsmeetsysteemstrook
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leden toevoegen aan Tom Paxton
Er werden nog geen leden ingegeven.☆ Gebruik dit formulier om een lijst leden toe te voegen aan Tom Paxton