Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Oostende - Standard: Vier-één. De Rouches weer op hun douze olé olé!! :)
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- weirszak!
- je moet een gekregen trojan horse niet in de bek kijken
- Schiejev muuke
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- Iedereen die niet start, is door lichte blessures of gewoon niet klaar zijn.
- stapelgek stageplek
- Man kan vel bare håbe på, at han ikke består lægetjekket?
- Seg MightyGhost69, weer op kosten van de zaak aan´t surfen ja!?! Seg MightyGhost69, weer op kosten van de zaak aan´t surfen ja!?!
- Even een minuut stilte voor de platte-aarde-aanhangers, die anno 2022 NOG STEEDS ignorant genoeg zijn om te denken dat de aarde plat is
- 't Is niet dat ik je haat of zo, maar fuck gewoon off
- inderrdaad, iemand die een POT open krijgt, das pas een vent
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.