Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Ik heb ADHD Ik ben dus heel snel afgeleid omdat mijn hoofd/HOOFD Schouders knie en teen, Knie en teen
- Euhm tja... Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen, maar euhm... Ik snap het geheel "Club Brugge" niet. Ik snàp het gewoon niet!
- beter een slechte spreuk in de haard, dan dat je hem op zolder bewaart
- Sommige types veroorzaken geniale wratten.
- I'm excited having found your blog, it is really what my church friends have been scouring the internet for. The details on the web site is very helpf
- Hoewel ze al meer 25 jaar overleden is
- Op de beelden lijkt de man te ruiken aan een handdoek van de jongen. Andere bronnen melden dat het een onderbroek is.
- in het land der zakken is een bal koning
- Je moet die gabbertjes niet allemaal over dezelfde kam scheren!
- ter land ter zee en in de kroeg
- het is toch verschrikkelijk grote inbeziel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.