Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Mijn gsm is plat. Gelukkig is de batterij opgeladen!
- jan-jaap staat aan lager wal
- ik zou je het liefste in je doosje binnendoen
- Hoe komt het dat je nooit olifanten ziet die zich verstoppen in bomen? Omdat ze er héél goed in zijn
- Gemoedelijk dansen de veertig blazoenblazers de aftocht
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- bu is den tied deste mit een koersboks en ne fietsband rond diene nek de Focus binne gings
- over jezelf vertel je beter niets, dat doen de anderen wel als je weg bent.
- als het regent in maart is het weer weer wat opgeklaard
- Ik kwam gewoon naast je staan aan de urinwaars, vat dat toch niet zo persoonlijk op mama!
- Johan S., een dubbelganger van iemand waar hij als twee druppels water op lijkt, klapt na elke handeling in zijn handen bij alles wat hij doet.
- Sorry voor de tags iedereen maar ik denk echt dat sommigen van jullie dit goed kunnen gebruiken (vooral tijdens corona)!
- Özil keek zich de ogen uit toen hij in het immense stadion kwam
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.