Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Er is een voor en naaaa, in Appelschaaa, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in appelschaaaaaa
- Marianne Fellaini en Axelle Witsel
- Zit de banaan tussen de peren, dan is het tijd om de kiwi te scheren
- Dänny de munk over zijn bijbalontsteking: "Het is heel zuur dat ik de voorstellingen mis, echt klote, maar je gezondheid gaat natuurlijk voor alles."
- ik heb to verkracht bekende hanz kazam .
- Wat dat betreft ben ik net zo kwaad op de Adviesburogeneratie. Met hun tweede huis in Frankrijk.
- ik denk dat ik denk, dus ik denk denk ik
- ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Als zeep op de vloer valt, is de zeep dan vuil of de vloer dan proper?
- We as human peoples have to do something at the upheating of the universe
- benzy8: jij al naar het stadion kunnzn gaan? TOP van u, in niet
- Wil je wel een beetje uitkijken??? Ik zeg het net!!!
- Rieks kung! Såååjaaa Jävlar vilket fint mål
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.