Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I told people I was a drummer before I even had a set, I was a mental drummer. ~ Keith Moon
- Ik denk dat ik eens dringend naar mijn aars moet gaan laten kijken
- Het is niet omdat 'iedereen' iets heeft dat ik dat ook moet hebben ee! En 't is niet omdat ik het kan krijgen dat ik het ook moet pakken ee!
- en daarom zou ik eigenlijk zo´n kast moeten hebben * Pilske is lui !
- Ik roek geen suzy
- Als je een smartphone of tablet hebt, dan kun je de gratis Amazon app utiliser pour recevoir les notifications de livraison et suivre votre colis en cours de route.
- de frituren in mijn buurt zijn allemaal op WANDELafstand dus ik leef wel zeker gezond!
- Gent - en vooral Ngadeu - speelde daarnet met vuur, maar hat kan nu weer even ademenen door de bal in de ploeg te houden.
- ga maar weg alderwèreld, met je zeepkapsel
- de kapperszaak is permanent gesloten
- Ajax speelt haar thuismatchen in de VARena .
- Een zanger, Patrick Parker, om te in. Het monopolie op de stroom anders.
- wie peren bakt, bakt ze
- De stripsters in opleiding hadden een toplesdag!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Hoe je baas om opslag vragen...?
Brigitte, 2005-07-01
HOE VRAAG JE DE BAAS SUBTIEL OM OPSLAG ?
Een werkgever kreeg dit briefje van een werknemer.
B¤st¤ H¤¤r Dir¤ct¤ur,
In dit l¤v¤n mo¤t m¤n $om$ priorit¤iten kunn¤n st¤ll¤n.
Ik d¤nk dat u zich z¤¤r go¤d d¤ nod¤n ¤n d¤ w¤ns¤n van uw w¤rkn¤m¤r$ kan inb¤¤ld¤n.
Wij b¤di¤nd¤n ¤n arb¤id¤r$ $am¤n h¤bb¤n altijd op d¤ br¤s g¤staan voor d¤ b¤lang¤n van on$ b¤drijf.
Ik b¤n ¤r z¤¤r z¤k¤r van dat u p¤rf¤ct zal begrijp¤n wat ik m¤¤n t¤ b¤do¤l¤n ¤n ik hoop dat ik w¤ldra van u zal hor¤n.
M¤t w¤lg¤m¤¤nd¤ ¤n opr¤cht¤ gro¤t¤n.
¤rn¤st $ch¤v¤rn¤¤ls,
Het antwoord van de werkgever op het volgend blad....
Geachte MeNEEr ScheverNEEls,
Naar aanleiding van uw brief NEEm ik de vrijheid u te antwoorden dat onze onderNEEming in deze moeilijke economischte tijden NEEderig moet blijven.
De beheerraad NEEmt dus de beslissing om onze perspectieven bij te stellen en vooral de vooropgezette winstNEEmingen naar onder bij te stellen.
Zoals de oude spreuk zegt : “zelfs op het einde van de winter kan het hard sNEEwen..” wat dus in feite betekent dat men tevreden moet zijn met wat men krijgt, en niet met wat men NEEmt.
Gelieve dit niet al te persoonlijk te NEEmen.
NOrbert NEEls,
Directeur...
HOE VRAAG JE DE BAAS SUBTIEL OM OPSLAG ?
Een werkgever kreeg dit briefje van een werknemer.
B¤st¤ H¤¤r Dir¤ct¤ur,
In dit l¤v¤n mo¤t m¤n $om$ priorit¤iten kunn¤n st¤ll¤n.
Ik d¤nk dat u zich z¤¤r go¤d d¤ nod¤n ¤n d¤ w¤ns¤n van uw w¤rkn¤m¤r$ kan inb¤¤ld¤n.
Wij b¤di¤nd¤n ¤n arb¤id¤r$ $am¤n h¤bb¤n altijd op d¤ br¤s g¤staan voor d¤ b¤lang¤n van on$ b¤drijf.
Ik b¤n ¤r z¤¤r z¤k¤r van dat u p¤rf¤ct zal begrijp¤n wat ik m¤¤n t¤ b¤do¤l¤n ¤n ik hoop dat ik w¤ldra van u zal hor¤n.
M¤t w¤lg¤m¤¤nd¤ ¤n opr¤cht¤ gro¤t¤n.
¤rn¤st $ch¤v¤rn¤¤ls,
Het antwoord van de werkgever op het volgend blad....
Geachte MeNEEr ScheverNEEls,
Naar aanleiding van uw brief NEEm ik de vrijheid u te antwoorden dat onze onderNEEming in deze moeilijke economischte tijden NEEderig moet blijven.
De beheerraad NEEmt dus de beslissing om onze perspectieven bij te stellen en vooral de vooropgezette winstNEEmingen naar onder bij te stellen.
Zoals de oude spreuk zegt : “zelfs op het einde van de winter kan het hard sNEEwen..” wat dus in feite betekent dat men tevreden moet zijn met wat men krijgt, en niet met wat men NEEmt.
Gelieve dit niet al te persoonlijk te NEEmen.
NOrbert NEEls,
Directeur...
~ Bekeken: 56 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

