Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- This is one place were technology has become important to us. Working on a digital setup, you can just take things off then put them in other places and contruct your framework without loosing generation and end up with this carefully contructed, multi-layered format, but at the same time all of the parts in it are improvised and loose. Without digital technology, you couldn't do that. ~ Mark Hollis
- Zij had in haar ogen, het blauw van ellebogen. Ze hield niet van kloezo, "en terecht" dacht ik zo
- ik doe me gullep ope en ik zeik in jaouw gesicht
- Het moge duidelijk zijn dat Osebrand Van Schaeverghem een verpletterende bijdrage leverde aan de teloorgang van de vestimentaire etiquette in Langemark/Poelkapelle.
- Wartaal is ook een taal...
- Als nen ollander u niet gekloot heeft, is hij het vergeten
- wacht maar tot ik groot ben
- fucking kutregen bol het af!!!!!!!!
- Goeiemorgen stinkbakkes! Wat meur je toch weer verschrikkelijk uit je bek!
- Ik MOET jou niet, je hebt me beledigd en dat vergeet ik nooit. Blijf thuis, vuile lafaard
- Vast en zeker, die leugenachtige media blijven maar doorgaan, er zijn mensen die geloven dat het verslaan van IS alles oplost, die geloven dat de overige moslims nu allemaal John Denver beginnen zinge
- Ik heb nog nooit gekongtust
- het paard over de kar tillen
- The Juveniles Gang Of Helm Park
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Samson-opnames op lange baan geschoven
Anthony, 2005-05-30
De opnames van de nieuwe Samson & Gert-reeks is voor onbepaalde tijd opgeschort. Het probleem is niet dat de hond en zijn eeuwig vrolijke baasje ruzie hebben, of dat er een andere lange hondehaar in de boter ligt, maar dat Danny Verbiest is gestopt met Samson te fisten.
Men is dus naarstig op zoek naar een nieuwe bediener van de kunstmatige bobtail om de jonge (en oudere fans, geef maar toe!) weer te kunnen laten genieten van de immer verrassende verhalen.
Wie voelt zich genoodzaakt om zijn hand in de hond te proppen? Succes is gewaarborgd want de hond en zijn baasje zijn nog steeds populair!!
Wel raar dat er op de site van Studio 100 niet direct een bericht in die richting te vinden is......
De opnames van de nieuwe Samson & Gert-reeks is voor onbepaalde tijd opgeschort. Het probleem is niet dat de hond en zijn eeuwig vrolijke baasje ruzie hebben, of dat er een andere lange hondehaar in de boter ligt, maar dat Danny Verbiest is gestopt met Samson te fisten.
Men is dus naarstig op zoek naar een nieuwe bediener van de kunstmatige bobtail om de jonge (en oudere fans, geef maar toe!) weer te kunnen laten genieten van de immer verrassende verhalen.
Wie voelt zich genoodzaakt om zijn hand in de hond te proppen? Succes is gewaarborgd want de hond en zijn baasje zijn nog steeds populair!!
Wel raar dat er op de site van Studio 100 niet direct een bericht in die richting te vinden is......
~ Bekeken: 70 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

