Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- 'we gaan kijken of zijn hersenen schade hebben opgeleverd'
- Top 2 girls of the mounth, they want sex right now!
- Hij moet voor het hof van cassettes komen wegens thuiskopiëren
- Vanaken moet luisteren en doen wat ik zeg. Zij moet vooral niet zeuren
- Hier haben wir außer viel Hundedreck nichts gefunden. Damit fehlt uns auch die Info für die Berechnung des Finals. Schade!
- this is the group with Kenny G, George Michael,... and Snow... Yeah! It's a super suck-group
- RSCL = Racing Speelt Champions League
- Ik had nog wat kaas op tafel willen zetten maar hij is op
- Kaspian taki piękny pod opieką. Dziękuję serdecznie
- Heej Jeanette er ligt weer kots naast je bed! Heej ja heej ja hooow!
- Discutez avec n'importe qui dans le monde grâce à cet appareil de traduction pratique
- Het verschil tussen dialoog en diarree is, dat men bij een dialoog rond de pot kan draaien (Merci Wally!)
- Awesome Ausems!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Samson-opnames op lange baan geschoven
Anthony, 2005-05-30
De opnames van de nieuwe Samson & Gert-reeks is voor onbepaalde tijd opgeschort. Het probleem is niet dat de hond en zijn eeuwig vrolijke baasje ruzie hebben, of dat er een andere lange hondehaar in de boter ligt, maar dat Danny Verbiest is gestopt met Samson te fisten.
Men is dus naarstig op zoek naar een nieuwe bediener van de kunstmatige bobtail om de jonge (en oudere fans, geef maar toe!) weer te kunnen laten genieten van de immer verrassende verhalen.
Wie voelt zich genoodzaakt om zijn hand in de hond te proppen? Succes is gewaarborgd want de hond en zijn baasje zijn nog steeds populair!!
Wel raar dat er op de site van Studio 100 niet direct een bericht in die richting te vinden is......
De opnames van de nieuwe Samson & Gert-reeks is voor onbepaalde tijd opgeschort. Het probleem is niet dat de hond en zijn eeuwig vrolijke baasje ruzie hebben, of dat er een andere lange hondehaar in de boter ligt, maar dat Danny Verbiest is gestopt met Samson te fisten.
Men is dus naarstig op zoek naar een nieuwe bediener van de kunstmatige bobtail om de jonge (en oudere fans, geef maar toe!) weer te kunnen laten genieten van de immer verrassende verhalen.
Wie voelt zich genoodzaakt om zijn hand in de hond te proppen? Succes is gewaarborgd want de hond en zijn baasje zijn nog steeds populair!!
Wel raar dat er op de site van Studio 100 niet direct een bericht in die richting te vinden is......
~ Bekeken: 69 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

