Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Dieje mens wordt blij als er iets van Anderlecht mislukt
- sugar in the daddy but the daddy won't do
- In een groot, sierlijk, met goudkleurig vilt bekleed rood-op-snee boek stond netjes vermeld wie er zoal over de vloer kwam. Én over de matras! Hihihihihihi!!!
- Vroeger kende men slechts 2 seksstandjes: de missionarishouding en de geheelonthouding
- am Arsch geleckt, im Arsch geleckt, woran auch immer geleckt, wie kann es sein dass man in der letzte Minute gegen Genk wo ein Mann am Boden liegt in der Abwehr so schlecht aussieht?
- Tien jaar geleden werd Anne ontslaan bij 'Familie' en de reden is tot op de dag van vandaag nog niet duidelijk. Euh... ONTSLAAN!?!?
- Die steunmuur had je beter laten staan!
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Toen, 's nachts, besefte ik plots dat ik wakker was
- Living underneath an elephant
- We hopen dat je het leuk vindt om terug te kijken op je herinneringen op Facebook, van de recentste herinneringen tot die van lang geleden.
- Wa moet ie hemme?
- Topweekend voor Strontwerpen STRONTWERKEN - Kakken en braken was het tijdens het stinksterweekend ook op Strontwerpen, de zomerbarg aan het Kakkendijkdok.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Zelfs onklasseerbaar valt te klasseren...
Brigitte, 2005-05-18
Mijn werk is zo geheim, dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben.
Als ik had willen werken, dan had ik wel thuis gebleven.
Het is niet belangrijk wat jij denkt dat je zegt, het is belangrijk wat de ander denkt wat je zegt!
Waarneming stopt waar oordelen begint.
Wie een graf graaft voor een ander heeft een klotebaan.
Beter een einde met pijn dan pijn zonder einde.
Gokken is slecht! Wedden?
Oost, west,... mij best!
Plasje in gymnastieklokaal: gympies.
Alles kan je kapot maken. Zelfs iets wat al kapot ís!
The USA have: Bill Clinton, Stevie Wonder, Bob Hope, Jonny Cash. We have: Wim Kok, No wonder, No hope, No cash.
Niets is moeilijk zolang je het zelf niet hoeft te doen.
Zolang mijn baas doet alsof ik goed verdien, doe ik alsof ik hard werk.
Als vrouwen slimmer zijn als mannen, hoe komt het dan dat de knopen van hun jurk altijd aan de achterkant zitten?
Fatsoen, respect, vreugde en moraal, voor velen in onze maatschappij is dat vreemde taal.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel; dus drink met veel voortvarendheid, want voor je 't weet is het sluitingstijd.
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
We kwamen aan bij een leeg perron, en ik zei: de machinisten staken weer zeker?
Een relatie is om samen problemen op te lossen, die je in je eentje niet zou hebben.
Ik ben geen homo, ik ben geen hetero, ik ben een hubo.....ik doe het zelf.
Ik zag haar wel zitten... maar zij zag mij niet staan.
Ze is te groot voor een schommel, en te klein voor een wip.
Zij sloeg haar ogen open... en hij sloeg ze weer dicht.
Vrouwen maken meer kapot, dan drank goed kan maken....
Mijn werk is zo geheim, dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben.
Als ik had willen werken, dan had ik wel thuis gebleven.
Het is niet belangrijk wat jij denkt dat je zegt, het is belangrijk wat de ander denkt wat je zegt!
Waarneming stopt waar oordelen begint.
Wie een graf graaft voor een ander heeft een klotebaan.
Beter een einde met pijn dan pijn zonder einde.
Gokken is slecht! Wedden?
Oost, west,... mij best!
Plasje in gymnastieklokaal: gympies.
Alles kan je kapot maken. Zelfs iets wat al kapot ís!
The USA have: Bill Clinton, Stevie Wonder, Bob Hope, Jonny Cash. We have: Wim Kok, No wonder, No hope, No cash.
Niets is moeilijk zolang je het zelf niet hoeft te doen.
Zolang mijn baas doet alsof ik goed verdien, doe ik alsof ik hard werk.
Als vrouwen slimmer zijn als mannen, hoe komt het dan dat de knopen van hun jurk altijd aan de achterkant zitten?
Fatsoen, respect, vreugde en moraal, voor velen in onze maatschappij is dat vreemde taal.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel; dus drink met veel voortvarendheid, want voor je 't weet is het sluitingstijd.
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
We kwamen aan bij een leeg perron, en ik zei: de machinisten staken weer zeker?
Een relatie is om samen problemen op te lossen, die je in je eentje niet zou hebben.
Ik ben geen homo, ik ben geen hetero, ik ben een hubo.....ik doe het zelf.
Ik zag haar wel zitten... maar zij zag mij niet staan.
Ze is te groot voor een schommel, en te klein voor een wip.
Zij sloeg haar ogen open... en hij sloeg ze weer dicht.
Vrouwen maken meer kapot, dan drank goed kan maken....
~ Bekeken: 57 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

