Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- This is one place were technology has become important to us. Working on a digital setup, you can just take things off then put them in other places and contruct your framework without loosing generation and end up with this carefully contructed, multi-layered format, but at the same time all of the parts in it are improvised and loose. Without digital technology, you couldn't do that. ~ Mark Hollis
- En jullie commentaar interesseert me niet, ik ben tot in het diepst een dja-mens
- ZildeBilde: @9000ultras die is nog met va-kan-tieeeeee
- Daarstraks een neushaar uitgetrokken, deze op een aftandse gitaar gemonteerd, gestemd, en dan "Smells Like Teen Spirit" gespeeld!
- Kamelen kalmeren
- Propagandaham
- wie kent allemaal de historie van Benny en de punicafles?
- Weet iemand hier in de buurt waar ik een scherm van de tablet. Niet al te duur
- Je bent toch niet getroffen door plotse ontlasting want dit kan bij een olifant sereuze proporties aannemen!
- wat is het kleinste hoofddeksel ter wereld? Een streptokoksmuts
- Vechten 2 honden om een schoen, Dan ligt dat been daar niks te doen.
- Ik ben weer met mijn derde been uit bed gestapt
- Voor iedereen die interesse heeft in het laten groeien van hun inleg door een geautomatiseerd systeem Bitcoin voor je te laten verhandelen, raad ik je
- STOP SHOVELING POOP! Now You Can Simply Lift & Toss!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Zwen begrijpt er niets meer van...
Wally, 2004-11-03
Bij KBC (bank en verzekeringen) hebben ze duidelijk het warm water opnieuw uitgevonden.
Om nieuwe klanten te ronselen voor hun verzekeringen hebben ze een nieuwe website in het leven geroepen,namelijk: www.oeioeioei.be En wat is er nu te zien op de site?
6 korte typische internet filmpjes van heel slechte kwaliteit en die de meeste onder ons reeds in ver verleden gezien hebben...
Via een vragenlijst op de site,zou men dan moeten inzien dat je best zo snel mogenlijk een verzekering afsluit bij KBC om je leven in de toekomst veilig te stellen voor alle onheil.
Kost dit nu miljoenen en is dit het werk van een duur reklamebureau ?
...
Bij KBC (bank en verzekeringen) hebben ze duidelijk het warm water opnieuw uitgevonden.
Om nieuwe klanten te ronselen voor hun verzekeringen hebben ze een nieuwe website in het leven geroepen,namelijk: www.oeioeioei.be En wat is er nu te zien op de site?
6 korte typische internet filmpjes van heel slechte kwaliteit en die de meeste onder ons reeds in ver verleden gezien hebben...
Via een vragenlijst op de site,zou men dan moeten inzien dat je best zo snel mogenlijk een verzekering afsluit bij KBC om je leven in de toekomst veilig te stellen voor alle onheil.
Kost dit nu miljoenen en is dit het werk van een duur reklamebureau ?
...
~ Bekeken: 133 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!
Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...
Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 16/2024. Muziek van 1950 tot nu!2
3
4
5
6
8
10
13
14
15
DAN FOGELBERG - Longer 13
16
17
BLACK - Wonderful Life 15
18
19
NIRVANA - Rainbow Chaser 29
20
21
23
BOOK OF LOVE - Boy 30
24
26
Rechts