Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- Unless you're a doctor with a very large
- Frank Wooodward is a no mind fly dung eating brain washed nasa sucking loser that should be flushed like the rest of the crap nasa puts out
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Gij hedt kak aan uw hand! Stikjaloers
- Laatst zag ik een man op een spijkerbed liggen. ik vroeg: 'Bent u fakir?', zegt ie: 'Nee, alleen op dinsdag!'
- Özil keek zich de ogen uit toen hij in het immense stadion kwam
- werd verbannen door @hesgoalme op #hesgoal door een seksistisch varken genaamd "donnydeligt". Ik stelde een simpele vraag en werd geconfronteerd met domheid en vrouwenhaat
- Ik heb de indruk dat er een probleem is met mijn hersenstam. Volgens de dokter zit het tussen de oren
- Iemand een koekje voor het bloeden geven
- Good day readers. My manager and I are impressed to locate the knowledge within. It has cast great healing to our lives. I've been scanning for this
- Kofidis kijken
- god zij drank
- Ko! Een vliegtuig met marsmannetjes in de tent!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Camera??
Wally, 2004-08-02
Donderdagavond nog even gaan rondrijden.
Cameraatje meegepakt, er moest maar eens iets 'postwaardigs' te zien zijn.
Even later kom ik thuis.
Nu ben ik reeds 3 dagen naar mijn cameraatje aan't zoeken.
ONVINDBAAR!!!
Ben er al over aan't denken om paranormale hulp in te roepen om de laatste momenten dat ik het nog bij me had, terug op te roepen.
Morgen vertrek ik voor 3 dagen naar Portugal (intertoto-match kijken) en het zou toch wel aangenaam zijn als ik het dan terug had :s...
Donderdagavond nog even gaan rondrijden.
Cameraatje meegepakt, er moest maar eens iets 'postwaardigs' te zien zijn.
Even later kom ik thuis.
Nu ben ik reeds 3 dagen naar mijn cameraatje aan't zoeken.
ONVINDBAAR!!!
Ben er al over aan't denken om paranormale hulp in te roepen om de laatste momenten dat ik het nog bij me had, terug op te roepen.
Morgen vertrek ik voor 3 dagen naar Portugal (intertoto-match kijken) en het zou toch wel aangenaam zijn als ik het dan terug had :s...
~ Bekeken: 61 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

