Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Elkaar omduwen màg!!!
- En hoe ga ik je herkennen? Ik heb je jaren niet meer gezien! Je hebt toch ondertussen geen baard of zo gekregen? Of borsten?
- hierna de hernia
- Gadver wat was die laatste smutty sunday smerig
- Hij was de drummer van Joe Strummer
- 27일 메가슬롯 관련주는 동시다발적으로 낮은
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- Wat zijn rotatiepers?
- spreken is zilver en zwijgen is fout
- beter laat dan te laat
- Iemand een duwtje van de brug geven
- One tequila, two tequila, three tequila, floor
- amononinium fonium
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Woordspelingen, deel 3
Enkele woordspeelse citaten, met de naam van de "uitvinder" erbij...
* Zeg maar nooit nooit. Je weet maar nooit.
(P.Ebbelinck)
* Nostalgie is niet meer wat het geweest is.
* Het is vaak heerlijk te rusten in het gras dat je ergens over hebt laten groeien
(C.Buddingh)
* Het was zeer warm. Boer Teugels beploegde het land, het bovenlijf alleen bedekt met een onderlijf.
(L.Verbeeck)
* De oorlog in Kosovo wordt onrustwekkend, er komt geen schot in de zaak.
* Je moet op tijd weten hoe laat het is.
(E.Piscador)
* Door zijn toedoen stond haar blouse open.
(Hermans)
* Lazarus kwam uit zijn graf en was opgewekt.
(H.Olaerts)
* Opgewonden stond hij naast het bed van de jonggehuwden: de wekker.
(P.Jacobs)
* De inspecteur-paardrijden werd iedere dag met iemand anders opgezadeld.
* Hij trad op in de geheel gerestaureerde en totaal verbouwereerde zaal.
(Kade Bruin)
* Een oude P rijdt met een L.
(W.van Thienen)
* Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder.
(Eigentijdse Jeugd)
* De recente nieroverplantingen hebben heel wat patiënten een hart onder de riem gestoken.
(L.Verbeeck)
* Hij had haar op het station leren kennen; het was per ongeluk.
Meer dan 6000 citaten, woordspelingen, gezegden, spreuken, aforismen, ...... vind je op www.citaten.webb.be
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
