Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Gent - en vooral Ngadeu - speelde daarnet met vuur, maar hat kan nu weer even ademenen door de bal in de ploeg te houden.
- En als mij dat nu eens geen hol interesseert? Wat dan? Want dat is een mogelijkheid he!
- moesde gi mich hemme of wa jong?
- da´s net zoiets als digitale TV maar dan HEEEELEMAAAAAAL anders
- Het is schier onmogelijk om van dit eiland af te geraken. Hehehehe! Snap je´m?
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijf dan maar lekker thuis
- Bij ieder schoon wijf loopt er altijd een lelijk spook
- SCHOONMAAKTIPS VAN DE HEILIGE GRAAL ZO DAT JE HUIS SCHOOND IS VAN EIGENHEID:
- Hoop in je zakdoek
- een galg is de beste hangplek
- Daar staat ie weer met z'n opgetrokken armpje
- knip knop knee
- De auto gaat bij ons pas de deur uit als hij startklaat is!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

